KLANTONDERZOEK

Als je echt klantgericht wilt werken, moet je steeds weten wat klanten van je verwachten, nu én in de toekomst. Zo kun je continue verbeteren en verrassen (= verwachtingen overtreffen).

MAAK GEBRUIK VAN JOUW BESTE ADVISEURS

Klanten zijn je beste adviseurs, en dat advies is nog gratis ook! Vraag klanten periodiek wat ze van je vinden: wat gaat er goed, wat kan er beter, hoe kunnen we je in de toekomst (nog) beter van dienst zijn? Dat soort vragen. Het is belangrijk om te weten wat klanten belangrijk vinden en wat ze van je verwachten. Als je dat weet, kun je verbeteren. Als je weet wat een klant verwacht, kun je deze verwachting ook overtreffen door verrassingen en vernieuwingen te bedenken. Wij hebben een revolutionair klantonderzoek bedacht dat is gebaseerd op de bovenstaande uitgangspunten en in de praktijk geweldig werkt. Snel, simpel voor de klant, gebruikersvriendelijk en tegen lage kosten. Wij stellen geen vragen die jij graag van jouw klanten wilt weten maar laten klanten spontaan zeggen wat zij jou willen vertellen. Ons online klantonderzoek is niet anoniem, werkt snel en geeft inzicht in complimenten, verbeterpunten, boze klanten en ambassadeurs.

Vanaf € 695,- exclusief btw.

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN

WIL JIJ MEER INFORMATIE?

BEL MIJ

Laat hieronder uw gegevens achter, zodat wij u kunnen contacteren.

privacy We gaan op een betrouwbare manier om met uw gegevens

MAIL MIJ

Laat hieronder uw gegevens achter, zodat wij u kunnen contacteren.

privacy We gaan op een betrouwbare manier met uw gegevens om.

CONTACT

We vinden het leuk als je contact met ons opneemt!

Bel ons op 06-11015302 of mail naar info@achterdeurdicht.nl.