E-LEARNING

ACHTERDEURDICHT leert ondernemers hoe zij klantrelaties kunnen verbeteren en versterken. Met minder klantverlies, meer omzet én meer nieuwe klanten tot gevolg. Dit doen we met een compleet e-learning programma. E-learning vraagt om discipline! Dat is niet makkelijk, wij weten dat. Daarom hebben we 3 programma's ontwikkeld: één zonder hulp en twee met hulp van onze coaches.

In het basisprogramma hebben wij alle e-learning onderdelen opgenomen, inclusief video's, online klantonderzoek, voorbeeldbrieven, draaiboeken en praktijkvoorbeelden (lees verder voor meer informatie).

In het uitgebreide programma krijg je het basisprogramma plus persoonlijke uitleg, telefonische support en de begeleiding van een KlantenArena.

Het meest uitgebreide programma is het all-in programma. Dan krijg je alles uit het uitgebreide programma plus 1x persoonlijke coaching, 1x persoonlijk advies en 1x evaluatie.

BESTEL NU

3-DELIG STAPPENPLAN

STAP 1: KLANTONDERZOEK

Tijdens deze stap doen wij een online klantonderzoek voor je en ga jij klantinformatie verzamelen, waardoor je meer klantinzicht krijgt. Met de informatie uit het online klantonderzoek kun je direct aan de slag! Het klantinzicht dat je in stap 1 opdoet, is de basis voor de rest van het programma.

STAP 2: IN GESPREK

In stap 2 ga je op verschillende manieren met klanten in gesprek. We gaan samen ontdekken wat er binnen jouw bedrijf al heel goed gaat en wat er beter kan.

STAP 3: VERBETEREN EN VERNIEUWEN

In de derde en laatste stap van het ACHTERDEURDICHT programma voer je binnen jouw bedrijf verbeteringen en vernieuwingen door. Hiermee worden klantrelaties versterkt, gaan minder klanten verloren en wordt meer omzet behaald.

WAT KRIJGEN LEDEN VAN ACHTERDEURDICHT?

  • Video uitleg

    Aan de hand van tientallen video instructies worden alle stappen persoonlijk uitgelegd.

  • Draaiboeken

    Bij bepaalde onderdelen krijg je een draaiboek waarin precies beschreven wordt hoe een bepaalde stap uitgevoerd moet worden.

  • Stappenplan

    We helpen je stap voor stap naar minder klantverlies, meer omzet en een hogere klanttevredenheid.

  • Klantonderzoek

    Alle leden krijgen een professioneel uitgevoerd online klantonderzoek.

  • ACHTERDEURDICHT leden community

    Hier kunnen vragen worden gesteld, leden met elkaar communiceren en kunnen ervaringen worden uitgewisseld.

  • Praktijkvoorbeelden

    We geven voorbeelden. Hoe doen andere bedrijven dingen succesvol? Waar moet je rekening mee houden? Wij helpen leden met voorbeelden uit de praktijk.

  • Tips

    Door de jaren heen hebben we geleerd wat heel goed werkt, maar ook wat je beter niet kunt doen. Deze ervaringen delen we met je.

  • Mobile devices

    Het programma is geschikt voor alle mobile devices. Dus bijvoorbeeld ook onderweg beschikbaar op je tablet of smartphone.

  • Gratis extra bonus

    Leden krijgen nog een extra bonus: een gratis marketingactie om direct meer omzet met bestaande klanten te realiseren.

WAT GA JE BEREIKEN MET ACHTERDEURDICHT?

  • Meer omzet bij en via je bestaande klanten (tot wel 76% meer omzet bij bepaalde klantgroepen)
  • Minder klantverlies (bewezen tot wel 47%)
  • Hogere klanttevredenheid
  • Meer loyale klanten
  • Meer betrokkenheid van medewerkers
  • Minder weerstand bij gewenste veranderingen
BESTEL NU
MEER INFO

WAT ZEGGEN ONZE KLANTEN

ONTSTAAN UIT ERVARING

ACHTERDEURDICHT heeft een programma gemaakt dat gebaseerd is op jarenlange ervaring en kennis van de oprichter Dick Mik. Hij is een expert op het gebied van klantloyaliteit.

Laatst stond er een stuk over Dick Mik in De Ondernemer!

WIL JIJ MEER INFORMATIE?

BEL MIJ

Laat hieronder uw gegevens achter, zodat wij u kunnen contacteren.

privacy We gaan op een betrouwbare manier om met uw gegevens

MAIL MIJ

Laat hieronder uw gegevens achter, zodat wij u kunnen contacteren.

privacy We gaan op een betrouwbare manier met uw gegevens om.

CONTACT

We vinden het leuk als je contact met ons opneemt!

Bel ons op 06-11015302 of mail naar info@achterdeurdicht.nl.